poniedziałek, 25 czerwca 2012

Podkład HD marki Make Up Forever - Czy jest wart swojej wysokiej ceny ceny?


Podkład ten zaczęłam używać dwa miesiące temu. Musze przyznać, że jestem pod wrażeniem jego działania. Skóra wygląda niesamowicie, zarówno na żywo, jak i na zdjęciach i filmach HD. Jest to podkład matujący. Dobrze współgra z moim typem skóry, mieszanym skłonnym do wyprysków.



Jest niesamowicie trwały, po nałożeniu rano, wieczorem podkład nadal jest na swoim miejscu. Sprawi, że makijaż będzie pewny. Idealnie wyrównuje koloryt skóry, niweluje przebarwienia (mój kolor to nr. 120). Sprawia, że skóra wygląda świeżo. Doskonale wtapia się w skórę, przez co jest praktycznie niezauważalny z bliska. Nie jest to typ podkładu mocno kryjącego, ale w razie potrzeby po nałożeniu kolejnej warstwy nie tworzy efektu maski. Sprawdza się również stosowany punktowo jako korektor. 

Podkład w konsystencji jest dosyć płynny. Przyjemny w aplikacji. Ja nakładam go pędzlem (Maestro nr210). 

Na plus jest również opakowanie wyposażone w pompkę ułatwiającą dozowanie. 

Jedynym minusem, jaki zlazłam jest niestety dość wysoka cena. Za swój zapłaciłam ok. 200 zł. Myślę jednak, że cała gama zalet produktu jest w stanie ją zrekompensować. Nie trzeba przecież od razu kupować całego opakowania, można skorzystać z darmowej próbki i przetestować go pod względem własnych potrzeb. 

Gorąco polecam tę pozycję i zachęcam do testów. Ja na pewno zostanę jego wierną użytkowniczką.

1 komentarz:

  1. Też mam ten podkład, ale N117:) Jestem z niebo bardzo zadowolona, chociaż mam niewielki problem ze świeceniem. Ale może to kwestia pudru:)

    OdpowiedzUsuń